Subject: FW: Tapa-Narva ristumine, Ridaküla,Kadrina vald, Lääne-Viru
From: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 15:29:47 +0200

Tere Anne

Palun pane see mulle täitmiseks.

Arvo Veltri

From: Kristiina Kaarmäe <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 18, 2025 3:22 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]>
Subject: Tapa-Narva ristumine, Ridaküla,Kadrina vald, Lääne-Viru

Tere!

Meil on töös üks projekt Elektrilevi õhuliinide asendamine maakaabliga,
mis puudutab Eesti Raudtee Tapa-Tartu raudtee elektrifitseerimist Imastu
külas Tapa vallas Lääne-Viru maakonnas.

Seoses sellega tuleks meil paigaldada Transpordiameti kaitsevööndisse mast
koos toega. Vajaksime Transpordiameti projekteerimis tingimusi ja nõudeid
antud projekti koostamiseks.

Transpordiameti kinnistu KÜ nr: 71601:003:0910

Transpordiameti kinnistu nimi/aadress: 17144 Imastu tee, Imastu küla, Tapa
vald, Lääne-Viru maakond

Manuses ka Elektrilevi OÜ poolt meile edastatud eskiisjoonis, milles
Elektrilevi märkinud uue masti ja toe asukoha ja maakaabli (lillaga):

.

Lugupidamisega

Kristiina Kaarmäe

Projekteerija

E-SERVICE AS

Tel. (+372) 53 333 545

 <http://www.eservice.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.